Cesta z města 2009

Přejít na: navigace, hledání

Zpráva o akci

Ahoj LOGICI,

v sobotu, dne 4. 4. 2009 proběhla akce „S Logiky za kulturou“. Akce se zúčastnily 4 děti (2 z řad nečlenů). V 7:45 byl sraz před nádražím ČD. Odtud jsme v 8:15 vyjeli regionálním vlakem jižních Čech, kterým jsme dojeli až do Obrataně. Z Obrataně nás odvezla „úzkokolejka“ až do cíle naší poutě, tedy do Jindřichova Hradce někdy kolem půl jedenácté.

V Jindřichově Hradci jsme si prohlédli město, když nás nohy vedly směrem k místnímu zámku Vajgar. Tam jsem zakoupil vstupenku na prohlídku trasy A, pojmenované „Adamovo stavení“ od 11:30. Adamovo stavení bylo moc pěkné, prohlídku jsme si užili, i přes to, že navzdory horkému počasí, byla v zámku poměrně zima. Po prohlídce jsme už pak jen zašli na oběd do místní restaurace a jeli zpátky domů do Tábora.

Z Jindřichova Hradce jsme vyjeli vlakem směrem do Veselí nad Lužnicí v 14:45, a z Veselí nad Lužnicí směrem do Tábora v 15:33. Do Tábora nás vlak přivezl v 15:57, kde jsem odevzdal svěřence do rukou rodičů. Podle reakcí dětí jsem vydedukoval, že se jim akce líbila. Já sám jsem byl spokojen. Děkuji za pozornost a čas, který jste věnovali čtení tohoto dopisu.

S pozdravem,

Denis Kořínek

Stránka byla naposledy editována 14. 6. 2009 v 17:14. Stránka byla zobrazena 2 920krát.